Funktioner

Vi tænker højt, konstruktivt og arbejder ud fra det gode flows principper. Du må gerne være med.

Dokumentation og gennemskuelighed

Det skal være godt og trygt at handle hos JRH Invest. Derfor dokumenterer vi alle relevante emner og sørger for belysning efter behov, vores samarbejdspartnere og os i mellem. Vi benytter ligeledes kun de bedste leverandører uanset om det drejer sig om forsikringer eller andre ydelser.

Højt serviceniveau med mellemledere

Vores medarbejdere danner fundamentet for JRH Invest - sammen med vores kunder. Vores udgangspunkt er, at dele ansvar ud, så meget som muligt til de enkelte medarbejdere indenfor deres respektive områder. Derfor har du som oftest også den samme medarbejder tilknyttet dine aktiviteter hos os.

Kreativitet og teamkræfter som helhed

Vi arbejder koncentreret med de mennesker vi omgiver os med. Og vi forsøger altid at få det bedste ud af vores medarbejdere og leverandører. Gennem årene har vi haft gode erfaringer, med at ansætte medarbejdere, der griber opgaverne an, med nye og anderledes indgangsvinkler.

Værdi for pengene

Vi er en prisbevidst forretning i alle henseender. Derfor skal det også være fornuftigt at være kunde hos os. Det gælder alle vores ydelser og vi tilbyder flere former for samhandel, uden for vores normale ydelser og udlejningsaktiviteter. Som kunde hos os, kan du altid trygt rette henvendelse.

Proces

For effektiv og hurtig ordrehåndtering arbejder vi med princip om rækkefølge.

Henvendelse

Ved en henvendelse, vil du mærke vi tager hånd om den med det samme.

Planlægning

Vi planlægger din opgave - med eller uden dig, afhængig dine ønsker.

Udførelse

Vi udfører opgaven eller handlen, og sørger for relevant dokumentation herom.

Levering

Du modtager vores ydelse til aftalt tid, med effektiv afslutning og fakturering.